مه شو: اگر اینبار برای خرید ریمل مورد علاقه خود به فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه می کنید،پیشنهاد می کنیم با در نظر گرفتن موارد زیر، با اطلاعات بیشتری در این مورد تصمیم بگیرید.

143-199

این روزها، ریمل های متنوعی در فروشگاه ها موجود هستند که هر کدام برای هدف خاصی فرموله شده اند.در این مقاله، با چند مدل ریمل آشنا خواهیم شد.

بر اساس مقاله ای که در مجله Allure به چاپ رسید، مدل های مختلف برس های ریمل تا حد بسیار زیادی در کاربرد ریمل ها تاثیر دارند: برس های پهن،مژه ها را حجیم و بسیار جذاب نشان می دهند.برس های باریک، مواد ریمل را به طور منظم و بر روی تک تک مژه ها پخش کرده و مثل شانه، مژه ها را مرتب می کنند و برس های هلالی شکل، مژه ها را حالت می دهند.

ریمل های بلند کننده

این ریمل ها، با برس متراکم ، مواد بیشتری از ریمل را بر روی مژه ها پخش کرده ،مژه ها را بلندتر می کنند و بخصوص، نوک مژه ها را پر و زیبا می سازند.

افرادی که مژه های کوتاهی دارند می توانند این نوع ریمل را انتخاب کنند.

ریمل های حجم دهنده

این مدل ریمل، مژه ها را حجیم تر کرده و آنها را پر و جذاب می کنند.

افرادی که مژه های کمرنگی دارند، با این ریمل ها، مژه های حجیم و زیباتر خواهند داشت.

68163_745

ریمل های ضد آب

ریمل های ضد آب طوری فرموله شده اند که در برابر رطوبت مقاوم بوده و پایداری بیشتری دارند اما به این علت که به سختی شسته می شوند، در عین زیبایی و ماندگاری ،می توانند آسیب زننده باشند.

این ریمل ها برای افراد شناگر، کسانی که زیاد عرق می کنند یا کسانیکه به دلیل داشتن حسایت، اشک می ریزند مناسب است.

اگر تمایل دارید از ریمل های ضدآب استفاده کنید، توصیه می کنیم شبها مژه ها را با وازلین کمی چرب کنید.

در ضمن، کسانیکه مژه های آنها کمی ضعیف وکم پشت است، با انتخاب ریمل هایی که خرده مژه دارند می توانند مژه ها را پرتر و زیباتر سازند .فراموش نکنید افرادی که چشم های حساسی دارند،بهتر است ریمل های مخصوص چشم های حساس را خریداری کنند.ریمل هایی که دوسر دارند، معمولا یک سر آن حاوی مواد محافظ مژه بوده و سر دیگر آن، مژه ها را به زیبایی حالت داده و آنها را جذاب و زبیا می سازند.