مه شو:حتما این جمله معروف را شنیده اید که چشم ها ، پنجره روح انسان هستند !

بر اساس این جمله زیبا، بهتر است، از این پنجره های زیبا به شایستگی مراقبت کرده و زیبایی آنها را حفظ نمود.

rang

به علاوه ،چشم ها جزء جذاب ترین اجزاء صورت محسوب شده و شکوه و گیرایی آنها ،نقش بسیار موثری درافزایش اعتماد به نفس و ارتباطات میان اشخاص خواهد داشت .

بنابراین، آگاهی از راهکارهای موثر حفظ و مراقبت از چشم ها و البته دانستن نکات آرایشی صحیح آنها، راهنمای خوبی در این مسیر خواهد بود.خط چشم، ریمل، فرمژه و سرمه از ابزار آرایش چشم ها هستند.

اگر این لوازم آرایش را همیشه همراه خود دارید،پس وقت آن است که چند نکته مهم را به دانسته های خود ،اضافه کنید.

سایت مه شو، نکات مهم و موثری را در خصوص خط چشم های رنگی ، آشنایی بیشتر با رنگ ها و اینکه چطور رنگی مناسب با رنگ چشم خود انتخاب کنید،در اختیار شما قرار خواهد داد.

انتخاب خط چشم رنگی مناسب

با وجود تنوع رنگی خط چشم ها درفروشگاه های لوازم آرایشی، مسلما حق انتخاب های زیادی خواهید داشت.اکثر خانمها به استفاده از رنگ مشکی و قهوه ای ،تمایل بیشتری دارند،اما در عین حال، با گزینش رنگ های زیبا و متنوع دیگر ،علاوه بر جذابیت چشم ها، آرایشی متفاوت را تجربه خواهید کرد.

ang

برای این منظور، در مرحله اول بهتر است رنگ مناسب چشم های خود را بهتر بشناسیم.رنگ چشم ها ،اولین عامل تعیین کننده رنگ خط چشم شما خواهد بود، چرا که هدف اصلی کشیدن خط چشم، خلق نگاهی عمیق و زیبایی هر چه بیشتر خط مژه ها و حالت چشم هاست.بنابراین انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با رنگ چشم ها اهمیت زیادی دارد .

-اگر چشمان قهوه ای دارید، در انتخاب رنگ خط چشم، آزادی عمل بیشتری خواهید داشت، چرا که اکثر رنگ ها برای این رنگ چشم ، مناسب و زیبا هستند.

علاوه بررنگ چشم، فاکتورهای دیگری مثل رنگ مو و رنگ پوست هم در انتخاب رنگ خط چشم، مهم و تعیین کننده هستند.

-اگر رنگ چشمان شما آبی است،خط چشم قهوه ای یا برنز، برترین گزینه شما خواهند بود،زیرا عمق دریایی چشم های شما را چندین برابر می کنند.همچنین رنگ هایی مثل خاکستری، بنفش و حتی خود آبی هم برای این چشم ها ،بسیار زیبا هستند.اما به خاطر داشته باشید، چنانچه رنگ آبی را انتخاب می کنید،آبی آن، تیره تر از رنگ چشم های شما باشد.

-چشم های سبز و فندقی، با خط چشم های بنفش یا قهوه ای، بسیار جذاب خواهند شد.

چشم های فندقی می توانند برای زیبایی هر چه بیشتر، از خط چشم های طلایی نیز استفاده کنند.

خط چشم های زغالی یا مشکی و آبی ملوانی نیز،برای همه رنگ چشم ها، باشکوه و زیبا هستند و اضافه کردن اثر ملایمی از رنگ نقره ای، به این جذابیت خواهد افزود.

استفاده از خط چشم های رنگی

چنانچه خط چشم رنگی را برای آرایش خود انتخاب کرده اید، یک پیشنهاد فوق العاده برای شما این است که می توانید دو رنگ را با هم ترکیب کنید.اینکار، تاثیری خارق العاده و منحصر به فرد خواهد داشت.

به علاوه استفاده از سایه ای متناسب با این دو رنگ خط چشم،زیبایی چشم ها را چندین برابر خواهد کرد.

-در میان دو رنگ خط چشم، رنگ روشن تر را در نیمه داخلی چشم و رنگ تیره تر را در گوشه های چشم بکشید.

نکته مهم دیگر این است که می توانید از خط چشم مشکی در قسمت خارجی پلک پایین و خط چشمی پر زرق و برق تر را در کناره داخلی پلک پایین بکشید.

زمانیکه از خط چشم مشکی می کشید، می توانید از رنگ آبی روشن ، بالای آن استفاده کنید.اینکار نگاهی دراماتیک و ظریفی را خلق خواهد کرد.

در ضمن، طیف وسیعی از رنگ های بنفش، خاکستری، نقره ای و سبز،در ترکیب با مشکی،جذابیت بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

با در نظر گرفتن این نکات در آرایش چشم ها، آرایشی بی نظیر و متفاوت خواهید داشت.

زیبا و باشکوه باشید.