مه شو: اصلاح کردن موها با تیغ، یکی از آسانترین و سریع ترین روش ها برای برداشتن موها محسوب می شود.برای اینکه اصلاح راحت تری داشته باشید و نرمی و لطافت پوست به خوبی حفظ شود، توصیه های زیر را امتحان کنید:

- اصلاح کردن با پوست مرطوب این کار را تا 60 درصد آسانتر خواهد کرد.اما بهتر است به این نکته توجه کنید که اگر در حمام کار اصلاح صورت و بدن را انجام می دهید، بهتر است بعد از 2 تا 3 دقیقه که پوست مرطوب شده ، اصلاح کنید.اگر مدت زیادی بگذرد، با شستن پوست، چربی های روی پوست برداشته شده و ممکن است پوست کار شما را دشوارتر کند.

- برخی افراد برای اصلاح از صابون استفاده می کنند.صابون بخصوص در مورد پوست های خشک، می تواند خشکی پوست را افزایش دهد.پیشنهاد می کنیم به جای صابون از موس های اصلاح استفاده کنید.با این کار علاوه بر اینکه نرم تر اصلاح می کنید، اصلاح شما مدت زمان بیشتری دوام خوهد آورد.

- از تیغ های تیز برای اصلاح استفاده کنید و زمانی که احساس کردید تیغ شما به اندازه کافی تیز نیست، حتما آن را عوض کنید.اصلاح با تیغ کند، می تواند موجب جوش، التهاب و قرمزی پوست شود.

- هنگام اصلاح، بدون اینکه فشاری بر روی پوست وارد کنید، طوری اصلاح کنید که حرکات به صورت بلند باشد و از حرکات کوتاه و پشت سر هم بر روی یک نقطه از پوست اجتناب کنید.

-نقاط حساس را در آخر کار اصلاح کنید.

- بعد از اصلاح ، پوست را کاملا خشک نکنید .فقط با گذاشتن و برداشتن حوله و بدون هیچ گونه فشاری آب اضافه روی پوست را گرفته و زمانی که هنوز پوست کمی مرطوب است، از کرم های مرطوب کننده مناسب نوع پوست خود استفاده کنید.

-سعی کنید از مرطوب کننده های بدون اسانس یا روغن های طبیعی پوست را مرطوب و آب رسانی کنید

- بعد از اصلاح، حتما تیغ را تمیز و کاملا خشک کنید.تیغ را خارج از محیط مرطوب حمام قرار دهید.

-