متناسب با رشد کودک لباس بپوشید

در انتظار کودک بودن بدان معنا نیست که شما باید همواره یک لباس بپوشید. اغلب لباس های حاملگی به شکلی تهیه شده اند که بسیار بزرگ به نظر می رسند و شما ناچار نیستید فقط آنها را بپوشید.

لباس های قبلی خود را بزرگ تر کنید.

اگر قبلاً در لباس های خود از کمربند یا کش استفاده می کردید در طی چند ماه اول بارداری می توانید با شکافتن آنها از همان لباس های قبلی استفاده کنید.

1- بای پوشیدن شلوارف به دور جادکمه شلوار یک حلقه ی کشی بندید و دگه را در آن قفل کنید.

2- از کش های بزرگ تر برای شکن بزرگ تر استفاده کنید.

3- اگر لباس بافتنی تهیه می کنید اندا زه ها را بزرگ تر بگیرید. این نوع لباس هر چه که بخواهید کشیده می شود و پس از شستشو دوباره به حالت قبلی بر می گردد.

خیلی خرید نکنید

لباس های بارداری بسیار گران قیمت هستند و خرید آنها برای یک دوره ی کوتاه از زندگی اصلاً عاقلانه نیست تنها استثنا در این مورد، ساق بند است. ساق بند در بارداری بسیار راحت است و می توانید در تمام دوران بارداری از آن استفاده کنید. اگر دو جفت ساق بند بخرید کافی خواهد بود.

از همسرتان قرض کنید

از بلوزها و پلیورهای گشاد همسرتان استفاده کنید. پوشیدن این لباس ها همراه با ساق بند برای شما لباس فوق العاده ای خواهد بود به همسرتان بگویید این حداقل کاری است که می تواندبرای شما انجام دهد.

باز هم به اصول توجه کنید

به دنبال رنگ های طبیعی، کم رنگ و سرد باشید. این رنگ ها شما را لاغرتر نشان می دهد. تا حد ممکن از جزییات بکاهید. استفاده از تور، والان و پاپیون در لباس های بارداری اصلا ضرورتی ندارد و شما را بسیار چاق نشان می دهد. بارداری زمانی است که زنان بیش از هر وقت نیازمند اعتماد به نفس هستند و بسیاری از طرح های بچه گانه و مضحک لباس های بارداری آنها را بیشتر مورد توجه و گاه تمسخر قرارمی دهد.