بیگودی

امروزه بیگودی های الکتریکی ، رایج ترین وسیله فر کردن مو هستند. بابلیس جدیدترین نوع بیگودی های الکتریکی است و میله پلاستیکی بلند و قابل انعطافی است که مو را دور آن می پیچند.

اگر از مدل موهایتان خسته شده باشید ، شاید به فکر فر کردن آن ها بیفتید. در این صورت اگر می خواهید موهایتان آسیب ببینند. حتما فر شیمیایی را انتخاب می کنید ، ولی اگر نمی خواهید موهایتان آسیب زیادی ببینند ، توصیه ما این است که به سراغ بیگودی و یا فر داغ بروید.

میزانپلی به عمل پیچیدن مو با بیگودی گفته می شود. بیگودی ها در سه سایز در بازار وجود دارند که بسته به احتیاج و نوع فر از آن ها استفاده می کنیم. موها با انجام میزانپلی به صورت حلقه های بسیار زیبا در می آید و به زیبایی مو می افزاید. همچنین انجام یک سری شینیون ها را بسیار راحت تر می کند. در زیر به اندازه ی بیگودی ها و نحوه استفاده از آن ها توجه کنید.البته بسیاری از بیگودی ها با سوزن های مخصوص به خود بر روی سر ثابت می شود.

سشوار مو

به موهایتان کمی استراحت دهید. مرتب آن را سشوار نکشید و با فرآورده هایی مثل ژل یا موس سنگین نکنید. برای صاف کردن موها و جلوگیری از وز کردن مو هنگام سشوار ، حتما از دهانه سشوار استفاده کنید ، چون باعث می شود که باد گرم حقیقی به قسمت مورد نظر بخورد و دیگر قسمت ها را وز نکند.

استفاده از سشوار به طور مداوم به موها آسیب جدی می رساند ، شما می توانید با اصلاح و کوتاه کردن نوک موها ، هر چند هفته به موهایتان تازگی و شادابی را هیده کنید. هرگز از درجه تند و گرم سشوار برای حالت دادن به مو استفاده نکنید. همیشه از درجه متوسط آن استفاده کنید و انتهای مقداری باد سرد به موهایتان بدهید تا درخشندگی و حالت مو حفظ شود.

واکس مو

واکس مو یکی از محصولات مدل دهنده مو به شمار می آید که قوامی شبیه موم دارد. از این رو به آن واکس (یا همان موم) گفته می شود. این محصول با چسباندن تارهای مو به یکدیگر بافتی طبیعی به آن می بخشد که مدل های کوتاه و لایه ای شبیه مدل موی بعضی از بازیگران مشهور سینما می شود راست نگه داشتن موی کوتاه رو به بالا ، یکی دیگر از کاربردهای واکس مو است. با استفاده از این محصول ، ضمن اینکه مو جلای روغنی و قابلیت جا به جایی خود را حفظ می کند می تواند در یک جهت خاص تثبیت شود.