مه شو: این روزها آرایش ساده و با رنگ های خنثی را می توان در بسیاری از مجلات مد و زیبایی به وضوح مشاهده کرد و در تمام دنیا بسیار پرطرفدار است.

mahsho000

این آرایش علاوه بر اینکه بسیار جذاب است، چهره را جوان تر و زیباتر نشان می دهد.

رژ لب یکی از ابزار مهم آرایشی است که استفاده صحیح از آن می تواند ضمن جوانی و شادابی چهره ،زیبایی و جذابیت لب های شما را حفظ خواهد کرد.

یکی از نکات مهم استفاده از رژ لب، زمان آن برای انتخاب صحیح رنگ آن است.آرایش صبح با آرایش شب کاملا متفاوت است.در روز هرگز از آرایش غلیظ و پرزرق و برق استفاده نکنید.

اگر کمی پا به سن گذاشته اید و احتمالا خطوط و چین های ریز بر روی پوست صورت بخصوص دور چشم، خودنمایی می کنند، پیشنهاد می کنیم از رنگ های خیلی تیره و غلیظ خودداری کنید.این رنگ ها، توجه را به این چروک ها بیشتر جلب می کنند.

برای اینکه رنگی صاف از رژ لب مورد علاقه خود داشته باشید، یک لایه رژ زده و آن را آرام روی لب پخش کنید.حالا به صورت ضربه ای رژ لب را به لب بزنید.اینکار علاوه بر دوام بیشتر رژ ، موجب صاف تر و زیباتر شدن رنگ آن خواهد شد.اگر می خواهید لب های پرتر و حجیم تری داشته باشید، این حاللت ضربه ای را بیشتر در قسمت مرکز لب ها انجام دهید .

مالیدن یک تکه دارچین مرطوب به لب ها قبل از زدن رژ لب هم ، لب ها را حجیم تر خواهد کرد.در مقالات گذشته در این مورد توضیح داده شده است.

استفاده از برق لب در مرکز لب هم ، لب ها را پرتر جلوه خواهد داد.

استفاده از برق لب یا وازلین قبل از زدن رز لب، حجم لب ها را بیشتر نشان می دهد.

اگر رژ لب شما زود پاک می شود، پیشنهاد می کنیم قبل از زدن رژ لب، ابتدا با مداد لب، دور لب را خط بکشید و وارد لب ها شوید و آن را با مداد پر کنید، اینکار ماندگاری رژ لب را بیشتر خواهد کرد.

برای داشتن آرایشی زیبا و طبیعی، از رژ لب هایی با رنگ های ملایم و در صورت تمایل، نزدیک به رنگ پوست و خنثی استفاده کنید.اینکار در عین طبیعی بودن، جذاب و زیبا خواهد بود.

زیبا باشید.