مه شو:در این مقاله،به برخی نکات مفید در خصوص آرایش چشم های آسیایی و مدل چشم های برجسته اشاره می کنیم.

این نکات به قدری ساده والبته کاربردی هستند که افراد بتوانند حتی بدون داشتن هیچ زمینه حرفه ای در آرایش ،از آن بهره ببرند.

hj

چشمان آسیایی

این چشم های بادامی جذاب،جزء بیشترین مدل های چشم محسوب می شوند و آرایش آنها بهتر است به گونه ای طراحی شود که چشم ها را بازتر و عمق نگاه را بیشتر جلوه دهد.

برای این منظور ،خط چشم باید از گوشه داخلی چشم شروع شده و نرسیده به انتهای گوشه خارجی چشم ،ضخیم تر کشیده شده و زیاد از گوشه خارجی چشم ،فاصله نگیرد تا چشم ،بازتر و درشت تر نشان داده شود.

کشیدن خط چشم هم در بالا و هم پایین چشم ،حس دراماتیکی را ایجاد خواهد کرد.

ریمل در این مدل چشم ها ،با تاکید بیشتری روی مژه ها در گوشه خارجی چشم کار می شود و سایه در فاصله بین مژه ها و ابروها،لایت تر و روی چین پلک ،متوسط در نظر گرفته می شود و بعد با محو کردن سایه ها ،خط بین آنها را از بین می بریم.

چشم های برجسته

قبل از هر کاری ،بهتر است آرایش طوری طراحی شود که برجستگی چشم ها کمتر به چشم بیاید.

کشیدن خط چشمی دراماتیک در سه چهارم خط بالا و پایین مژه ها،حالت زیبایی به چشم ها می بخشد.در ضمن فراموش نکنید که خط چشم ،برای این مدل چشم بهتر است باریک تر کشیده شود.

پیشنهاد می کنیم از سایه های بسیار ملایم روی استخوان ابرو استفاده کنید تا توجه را از برجستگی چشم ها منحرف ساخته و سایه ای کمی تیره تر را روی کل پلک و به حالت سایه روشن در گوشه های چشم ،طراحی کنید.