می خواهید همیشه قیافه جوان داشته باشید ؟

یکی از آرزوهای انسان همیشه جوان بودن است که امری محال و غیرمحقق است چون انسان با گذشت زمان پیر می شود، فرتوت می شود، می شکند و اعضاء اندامهایش قدرت و نیروی خود را از دست می دهند بنابراین همیشه جوان ماندن یک افسانه ای بیش نیست و برای رسیدن به آن بایستی به دنبال یافتن آب حیات رفت که شعرا و نویسندگان معروف درباره این آب مطالب زیادی به رشته تحریر در آوردند و داستانهای زیادی نگاشته اند. بدین ترتیب همیشه جوان بودن عملی نیست ولی برای سالهای متمادی قیافه جوان داشتن کاملاً عملی است و با استفاده از بعضی از روشها و تکنیک ها می توان یک صورت و قیافه جوان را برای مدتهای بسیار طولانی حفظ کرد. یعنی کاری کرد که گذشت زمان روی چهره اثر نداشته باشد و حتی بعضی ها به قدری در این کار مهارت دارند که محال است بتواند سن آنها را حدس بزند و بعضی از آنها از سن واقعی خود کوچکتر نشان می دهند. بدین جهت هم هست که فرانسوی ها مثلی دارند که می گوید انسان همان قدر پیر است که قیافه اش نشان می دهد و یا خودش حس می کند. با در نظر گرفتن مطالب بالا پس بایستی راهی انتخاب کرد که پیر شدن و گذشت زمان روی سلولهای بدن ما به خصوص سلولهای پوست چهره اثری نداشته و یا اثری بسیار کند، آهسته آرام و نرم داشته باشد. آن وقت در چنین وضعی برای آنکه شما بخواهید بدانید چقدر از سن تان گذشته است لازم نیست به شناسنامه مراجعه کنید بلکه بهترین راه برای این کار مراجعه به آئینه است.

برای داشتن قیافه ای جوان و حفظ کردن این وضع برای مدتهای بسیار زیاد باید به کارهای مخصوص دست بزنید و خیلی از مطالب را در نظر بگیرید مثل وضع فامیل از نظر ژنتیکی، غذاهایی که می خورید، وضع اعصاب و روحیه شما محیطی که در آن زندگی می کنید. وضع دوستان و رفقا و فامیل نسبت به شما. آرامش، آسایش، راحتی خیال، خواب خوب، و دوری از لوازم آرایش مضر ، پرهیز از غم و غصه و اضطراب.

ما به شما کمک می کنیم که چهرتان سالهای زیادی جوانی خود را حفظ کند چهره ای همراه با شادمانی، خنده رویی، نشاط، سرور، باز، خوش برخورد و خوش آیند و تحسین آمیز. بنابراین می بینید که ما داریم چه نعمت گرانبهایی را به شما تقدیم می داریم لازم است در مرحله اول به شما یادآوری کنیم که اصولاً در بعضی از فامیل ها ژن پیری یعنی ژنی که باعث پیری و کهولت انسان می شود خیلی کند عمل می کند.