طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف برخی از مواد غذایی قبل از مقاربت به هیچ وجه توصیه نمی شود. در این مقاله به برخی از این مواد اشاره خواهیم کرد و اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ـ هات داگ

مطمئنا این نوع ساندویچ یکی از غذاهای مورد علاقه اکثر افراد است. هات داگ حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده است که باعث مسدود شدن عروق آلت تناسلی مردان و واژن می شود. برای تحریک جنسی توصیه می شود که از ماهی و یا مواد غذایی که حاوی اسیدهای چرب امگا3 هستند استفاده کنید.

ـ قرص نعناع

بوی بد دهان یکی از علل استفاده از قرص نعناع است اما نتول موجود در نعناع سبب کاهش سطح تستوسترون شده که این امر باعث زوال میل جنسی در فرد می شود. محققان معتقدند که مصرف آدامس نعناعی حتی بدتر از قرص نعناع است.اگر حتما باید قبل از مقاربت از نعناع استفاده کنید چای نعناعی را امتحان کنید زیرا منتول آن نسبتا کم است و در هضم غذا نیز موثر است.

ـ آب انرژی زا

پزشکان معتقند که مصرف آب تونیک یا انرژی زا قبل از مقاربت میزان تستوسترون را بطور شگفت آوری کاهش می دهد و حتی از تعداد اسپرم ها می کاهد. توصیه می شود که از نوشیدنی های غیر شیرین نظیر چای استفاده کنید که در بهتر شدن خلق و خوی شما تاثیر دارند و جریان خون را در بدن تنظیم می کند که این امر به تجربه یک رابطه جنسی لذت بخش می انجامد.

ـ سیب زمینی سرخ کرده

چربی ترانس موجود در این ماده غذایی می تواند سطح تستوسترون و گردش خون را در بدن کاهش دهد.همچنین نمک موجود در آن برای مردان با فشار خون بالا مشکل ایجاد می کند بدین معنا که نعوظ برای آنها با دشواری همراه خواهد بود.اگر هوس سیب زمینی کرده اید از نوع پخته آن مصرف کنید زیرا دوپامین در بدن شما آزاد می کند که احساس خوبی به شما می دهد.

ـ غذاهای کنسرو شده

یک راه حل ساده برای تهیه شام استفاده از مواد غذایی کنسروی می باشد.سطح سدیم بالای موجود در این گونه مواد غذایی باعث نفخ و گازدار شدن معده می شود.

ـ مشروبات الکلی مصرف مشروبات الکلی باعث کاهش و یا عدم حساسیت شما نسبت به لمس و کاهش ارگاسم می شود. محققان طبق تحقیقات انجام گرفته دریافتند که مردان در حالت هوشیاری نعوظ بهتری را تجربه خواهند کرد.

ـ بلغورجو دوسر

بدون شک مصرف جودوسر در وعده صبحانه مفید است زیرا با تولید سروتونین به کاهش استرس کمک خواهد کرد و حتی مصرف آن در حد تعادل در میل جنسی موثر خواهد بود.محققان بر این باورند که خوردن یک کاسه پر از این ماده غذایی سبب کاهش میل جنسی در فرد می شود.بعلاوه میزان فیبر بالای بلغور جودوسر می تواند باعث گازدار شدن معده شود که بدون شک احساس ناخوشایندی است.

ـ مصرف میوه بعد از غذا

مصرف میوه بعد از غذا سبب تسریع در هضم غذا نمی شود بلکه تاخیر نیز ایجاد می کند که این تاخیر می تواند با درد شکم ، نفخ و روده درد همراه باشد. حداقل باید دو ساعت بعد از شام میوه مصرف کنید.

ـ نوشیدنی انرژی زا

این نوشیدنی ها حاوی مقادیر زیادی قند و کافئین هستند که انرژی شما را بطور موقت و محدود افزایش می دهند.مصرف بیش از حد آنها می تواند سطح تستوسترون و میل جنسی را کاهش دهد. برای افزایش انرژی خود از نوشیدنی های طبیعی نظیر آب توت استفاده کنید.