معنی دقیق بهداشت طبیعی چیست؟

بهداشت طبیعی همان شاخه ای از زیست شناسی است که شرایط و قوانینی را وضع می کند که زندگی و سلامت بشر به آن وابسته است در عین حال شامل آن آن مفاهیم و معانی است که در صورت از بین رفتن سلامتی سعی در نگه داشتن باقی مانده آن می کند.

یکی از برجسته ترین و فعال ترین استدلال گران بهداشت طبیعی امروز دکتر فرای است. او از ریش سفیدان دانشکده علوم بهداشت امریکا و یکی از بهترین و درخشان ترین سخنگویان بهداشت می باشد. او می گوید: بهداشت طبیعی با طبیعت هماهنگ است و با قوانین زندگی موزون می باشد. موجودیت آن منظم و سازمان یافته است. علوم و اطلاعاتش صحیح، هم صدا با فلسفه اخلاق، موافق با عقل سلیم، موفق در عمل، موهبتی برای نوع بشر است. عقیده اش این است که فقط با سلامت زندگی کردن سلامتی به وجود می آید.

دکتر سیدهوا متخصص برجسته بهداشت طبیعی، در لندن اخیرا بهداشت طبیعی را در سومین کنگره جهانی طب بدیل به عنوان فلسفه شفای قائی معرفی کرده است.

در سرتاسر جهان، امروزه بهداشت طبیعی را مردمی پیشه خود می کنند که خواهان زندگی سالم و بدون بیماری و طولانیند. برای اطلاعات بیشتر راجع به بهداشت طبیعی یا دریافت نشریات اجتماعی می توانید با آدرس زیر به مجمع بهداشت طبیعی امریکا نامه بنویسید:

American natural nygiene society,Drawer A, Box 30630 Tampu Florida 33630

و در کانادا به آدرس:

The Canadian nygiene society P.O.Box 235, Station T,Toronto, Ontario, Canada M6B 4A1

معنی دقیق بهداشت طبیعی چیست؟ اگر موقع شنیدن این کلمات به بهداشت دندان هایتان فکر کرده اید، برای شروع در راه صحیحی قدم گذاشته اید. بهداشت طبیعی همیشه بر پاکیزگی و نظافت تکیه دارد. لغت طبیعی مانع استفاده از نیروهای غیر طبیعی نیست. پایه و بنیان بهداشت طبیعی این است که بدن همیشه در تلاش با حفظ سلامتی است. این مساله زمانی میسر است که بدن مرتبا مواد اضافی و زیان آور را دفع کند. همین امر باعث می شود که مفهوم تاثیرات غذا در مدت طولانی و کیفیت خوردن را متوجه شوید. منظور و هدفش پیشگیری از بیماری ها و سلامت انسان است. به ما یاد می دهد که چطور عاملان مشکل ساز برای سلامتی، خود را از بین ببریم و ترجیحا چطور با اثرات مداوم و زیان آور قوانین غیر طبیعی دائما مبارزه کنیم.