لوسیون پاک کننده پوست

مواد اولیه :

1 ق. غ. آرد جو 1 ق. غ . پودر پوست لیمو ترش

1 ق. غ. پودر بادام

طرز تهیه و مصرف :

تمامی مواد را باهم مخلوط نموده، در ظرفی ریخته برای مصرف 1 قاشق مرباخوری آن را با قدری آب را با قدری آب مخلوط کرده بطور یکنواخت به پوست بمالید مراقبت زیر چشم باشید. بین 2 تا 3 دقیقه بوسیله حرکت ملایم دست پوست را ماساژ دهید. سپس صورت را با آب ولرم شسته و خشک نمائید. هفته ای دو بار می توانید از این ماسک مصرف کنید.

فواید : این مخلوط پاک کننده و روشن کننده پوست می باشد و برای هر پوستی مناسب است.

روغن بهترین گزینه است موثرترین و مفید ترین گزینه برای صورت استفاده از روغن های مکمل است. ترکیب آنها علاوه بر مزیت های جانبی بهترین گزینه برای پاک کردن و تمیز کردن صورت شما خواهد بود. روغن زیتون و کرچک را به یک میزان با هم ترکیب کنید و آنرا به میزان کافی بروی صورت خود بمالید. پس از مدت کوتاهی پارچه نرمی را در آب کاملا" داغ گذاشته و روی صورت خود قرار دهید. پس از چند دقیقه می توانید همان پارچه را روی صورت کشیده و مشاهده کنید که علاوه بر پاک شدن کامل آرایش، شادابی زیادی در پوست خود ایجاد کرده اید.

۲- عسل معجزه می کند عسل برای پوست های خشک معجزه می کند.آنرا با خامه یا شیر مخلوط کرده و روی صورت بمالید. و بلافاصله آنرا با آب گرم بشویید . آگر پوست شما چرب است بجای خامه و شیر از آبلیمو استفاده کنید تا اثر خوب آنرا ببینید.

۳- باز هم عسل اینبار اثر عسل را با بادام و زرده تخم مرغ ببینید. یک قاشق چای خوری عسل با ۶ قاشق روغن بادام و یک زرده تخم مرغ را خوب با هم ترکیب کنید و روی صورت کامل بمالید. پس از خشک شدن آن روی صورت، آنرا با آب ولرم بشویید تا صورت شما بطور کامل پاک و شاداب شود. این روش برای هر نوع پوستی موثر است.

4- آشپزخانه به کمک شما می آید به آشپزخانه بروید و یک نصف استکان، آرد نخود را بایک نصف استکان شیر و یک قاشق چایخوری زرد چوبه مخلوط کنید. پس از ترکیب کامل آنها با هم ، روی صورت بمالید و پس از دو دقیقه بشویید. صورت خود را با ترکیبی عالی از مواد طبیعی، علاوه بر شست و شو تقویت هم کرده اید! زیرا زردچوبه پاک کننده جرم است و لکه ها و آکنه های صورت شما را بهبود خواهد داد.

۵- ترکیب بلغور جو و هلو هلوی رسیده ای را کاملا" له کرده و آنرا با پودر بلغور و عسل کاملا" مخلوط کنید و سپس روی صورت بمالید و پس از چند دقیقه آنرا با آب بشویید. دقت کنید آب نباید گرم باشد، این ترکیب هم مانند مورد قبلی بهبود دهنده آکنه و لکه های صورت است.

۶- با جوش های سرسیاه خداحافظی کنید اگر دوست دارید از شر جوش های سر سیاه راحت شوید، ترکیب پیشنهادی ما را امتحان کنید. مقداری عسل را با نمک مخلوط کرده و برای چند دقیقه روی بینی و اطراف آن به آرامی بمالید و سپس از آن با آب خنک بشویید.مراقب باشید که کاملا" تمیز شده باشد و باعث خشکی صورت نشود.

معرفی لوسیون های پاک کننده پوست