چای که ریشه اصلی آن به چین باز می گردد تقریبا"سالمترین نوشیدنی دنیا محسوب می شود و اخیرا" ثابت شده که نوشیدن چای نه تنها در کل برای سلامت بدن مفید است بلکه برای کاهش وزن نیز فواید زیادی دارد. برای اینکه بتوانید از چای برای کاهش وزن استفاده کنید از دستورالعمل زیر پیروی کنید .

مواد مورد نیاز,vca5:

چای سیاه

چای سبز

چای اولنگ

دستورالعمل:

صبح ها به جای قهوه، چای سیاه بنوشید و همراه وعده های غذای خود به جای نوشابه چای سرد بنوشید. چای سیاه سرشار از آنتی اکسیدانی با نام فلاونوئید است که بدن ما را سم زادیی می کند و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد درحالیکه قهوه به سموم بدن می افزاید و باعث از بین رفتن برخی ویتامینهای بدن می شود.

هر روز حداقل یک فنجان چای سبز گرم و یک لیوان چای سبز سرد بنوشید . تحقیقات ثابت کرده است که چای سبز چربی ها را می سوزاند و متابولیسم را افزایش می دهد و در نتیجه به کاهش وزن بسیارکمک می کند . شما می توانید از انواع مختلف چای با طعم های مختلف مثل تمشک، لیمو، زغال اخته، و یا نعناع استفاده کنید.

چای اولانگ از یک نوع برگ چای خاص که فقط در چین می روید تهیه می شود و بسیاری معتقدند که در کاهش وزن بسیار موثر است و معمولا" به عنوان یک کاهش دهنده طبیعی وزن به فروش می رسد.