mahsho all

مه شو: بسیاری از لوازم آرایش را می توان در منزل به راحتی و با مواد طبیعی تهیه کرد. امروزه یکی از جذاب ترین و زیباترین آرایش ها، براق نمودن لب هاست. در این مقاله چند روش ساده و خانگی را برای تهیه چند برق لب طبیعی پیشنهاد می کنیم که توسط این برق لب ها نه تنها لب های جذاب و زیبا خواهید داشت بلکه می توانید موجب سلامتی و تقویت آنها نیز گردید.

1- نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و 1/5 قاشق چایخوری روغن ویتامین E را با 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و سپس آن را بر روی لب های خود استفاده نمایید.

2- کمی وازلین و روغن ژلاتین مخصوص را با هم مخلوط نمایید. سپس شما می توانید آن را با سایه ای از رنگ رژلب مورد نظرتان مخلوط کرده و در هربار استفاده از آن مقدار خیلی کمی از آن برق لب را بر روی لب هایتان بزنید. به یاد داشته باشید که این براق کننده لب را در ظرف دربسته نگهداری نمایید.

3- 1 قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین را در ظرفی بریزید. سپس 10 عدد زغال اخته به آن بیافزایید و ظرف را در مایکروویو گرم کنید. سپس آن را از مایکروویو درآورده و بگذارید تا کاملا خنک شود. پس از آن که کاملا سرد شد، از صافی بگذرانید و در ظرف مناسب نگهداری نمایید.

mahsho all1

4- 1/5 قاشق چایخوری کره کاکائو را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و 1/5 قاشق چایخوری روغن ویتامین E را با هم ترکیب نمایید. سپس تمام مواد مذکور را در مایکروویو برای 2 دقیقه گرم کنید. اگر علاقمند به داشتن لب هایی به رنگ قهوه ای خوش رنگ هستید، می توانید تکه ای شکلات را برداشته و در آن رنده کنید.

5- 1 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چایخوری وانیل و 1/5 قاشق چایخوری روغن نارگیل مخلوط نمایید و آنها را برای 1 دقیقه در مایکروویو گرم کنید. پس از اینکه کاملا سرد شد می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

6- 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و 1/5 قاشق چایخوری روغن ویتامین E با هم ترکیب کرده و بر روی لب استفاده نمایید.

7- مقداری موم عسل له شده را با 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل و 1 قاشق چایخوری روغن بادام را با هم مخلوط کرده و به مدت 2 دقیقه آنها را در مایکروویو گرم کنید. پس از خنک شدن برای براقیت لب های خود می توانید از آن استفاده نمایید.