سوپ گوجه فرنگی غذایی مناسب برای بیماران سرطانی

مارجری متیسون، یک مداوا شده بیماری سرطان است که سوپ گیاهی را بصورت پوره به همه بیماران توصیه میکند که هم براحتی بلع میشود و هم پر از مواد مغذی است.

در بین این سوپ های گیاهی، سوپ گوجه فرنگی تازه در طول درمان بیماری که بی اشتها هستید و یا طعم فلزی در دهانتان حس میکنید، بسیار مناسب است. به راحتی می توانید آماده کنید و حتی اضافه آن را برای دفعات بعد منجمد کنید.

مواد لازم برای تهیه سوپ گوجه فرنگی:

6 قاشق غذا خوری روغن زیتون ، نصف فنجان هویج خرد شده، نصف فنجان کرفس خرد شده،2 حبه سیر خرد شده، نصف یک پیاز بزرگ خرد شده، 62 عدد گوجه فرنگی متوسط، نصف فنجان آب گوشت یا مرغ، 6 قاشق چایخوری برگ بو، 6 قاشق چایخوری پونه کوهی، 6 قاشق چایخوری ریحان خشک، ادویه دلخواه به میزان لازم.

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی:

ابتدا روغن را در یک ماهی تابه بزرگ گرم کرده، سپس هویج، کرفس، سیر و پیاز را در روغن برای چند دقیقه سرخ کنید. گوجه فرنگی ها را اضافه کرده و بگذارید به مدت 61 دقیقه پخته شوند. مرحله بعد افزودن برگ بو، پونه و ریحان و ادویه و آب گوشت است. پس از به جوش آمدن، حرارت را کاهش داده و بگذارید به مدت 21 تا 91 دقیقه بپزند. بعد به کمک یک مخلوط کن سوپ را به صورت پوره درآورید. این دستور پخت برای 0 وعده غذایی کافی است.

اطلاعات تغذیه ای در هر وعده غذایی:

کالری 661 ، چربی 1 گرم، کربوهیدرات 21 گرم، فیبر 0 گرم، پروتئین 7 گرم.