رژیم غذایی گوشت و قارچ

آیا گوشت و قارچ را دوست دارید؟ اگر چنین است این رژیم را توصیه می نماییم. این رژیم اولین بار در سال 1962 در مجله لوک منتشر شد و از آن به بعد هزاران نفر آن را آزموده و ظرف مدت 5 روز 5 پوند لاغر شدند. ذیلا برنامه غذایی از نظرتان می گذرد. فقط مجاز به صرف غذاهایی هستید که در اینجا درج شده است.

گوشت: در این رژیم می توانید تا 275 گرم گوشت خالص (گوشت گاو ، گوساله یا بره) میل کنید. قبل از پختن تمام چربی گوشت را جدا کنید. گوشت را می توانید بدون استفاده از کره، بصورت آب پز یا کباب شده میل نمایید. پختن در یک ماهی تابه تفلون توصیه می شود مقدار 275 گرم را می توانید به 3 قسمت تقسیم کرده و به ترتیب در هنگام صبحانه، نهار و شام میل نمایید.

قارچ: اگر از قارچ تازه استفاده می کنید هر بار به اندازه یک و نیم فنجان میل کنید (اگر می توانید آن ها را خام بخورید یا بدون استفاده از چربی یا کره بپزید.)

مجاز هستید که همراه با قارچ و گوشت نصف فنجان نیز پیاز ، فلفل سبز، اسفناج، گوجه فرنگی، لوبیا سبز استفاده کنید و همراه آن می توانید یک قاشق غذاخوری سس ترش، ماست ساده استفاده کنید. از چاشنی هایی نظیر آب لیمو و سایر ادویه ها نیز می توانید کمک بگیرید اما استفاده از نمک ممنوع است. بین غذاهایتان می توانید از بویون های آماده نیز میل نمایید.