رژیم شیر و برنامه غذایی آن

این رژیم روزانه 900 واحد کالری در بدن شما بوجود می آورد. اگر طبق برنامه عمل کنید ظرف مدت دو هفته حدود 5 کیلو یا بیشتر از وزن شما کاسته خواهد شد.

صبحانه: مانند بچه های خوب شیرتان را میل کنید! حدود 125 گرم شیر که با 125 گرم سرشیر مخلوط شده باشد صبحانه مفیدی خواهد بود. برای تنوع، می توانید عصاره گیلاس، وانیل یا هر نوع شیرین کننده کم کالری را به آن اضافه کنید.

نهار: نهارتان نیز مانند صبحانه است: حدود 250 گرم شیر و سرشیر نهار خوبی خواهد بود.

عصرانه: برای سومین بار 250 گرم شیر بنوشید.

شام: برای شام می توانید مقداری گوشت گاو (بدون چربی) یک عدد سیب زمینی (کباب شده یا آب پز)، نصف کاهو، و یک فنجان اسفناج، یا کلم گل، هویج، کلم پیچ یا لوبیا سبز میل نمایید.

قبل از پختن چربی گوشت را جدا کنید، و سپس کباب نمایید سیب زمینی را نیز می توانید کباب کنید و با کرم ترش میل نمایید.

کاهو را می توانید با آب لیمو و یا سرکه و ادویه های مورد علاقه تان میل کنید.

راهنمایی: می توانید حدود 250 گرم شیر را با مقداری یخ و ادویه های مختلف در یک مخلوط کن برقی حدود یک دقیقه به هم بزنید وقتی مایع غلیظ شد فورا استفاده کنید. به شیر می توانید 4/1 فنجان قهوه مخلوط شده با آب نیز اضافه کنید و پس از مخلوط کردن با یخ (بوسیله بهم زن یا مخلوط کن برقی) مورد استفاده قرار دهید

راهنمایی در مورد این رژیم: رژیم شیر یک اثر جنبی بسیار خوب در بردارد که باید شما را از آن آگاه سازم. شیر خود یک آرام بخش طبیعی است. شیر داروی سنتی بی خوابی است، سرشار از کلسیم است، اعصاب را تسکین می بخشد و سلامتی اسکلت و ستون فقرات را حفظ می کند. بخصوص اگر شما زن هستید، بایستی شیر یا هر نوع منبع کلسیم دار را حتی پس از پایان رژیمتان در برنامه غذایی خود بگنجانید. شیر تندرستی و تناسب اندام شما را تا بقیه عمرتان حفظ می کند!