روشن تر کردن موهای بازو :

با هیدروژن پراکسید

یکی از بهترین روش ها برای روشن تر موها استفاده از هیدروژن پراکسید است. در یک کاسه، ¼ فنجان هیدروژن پراکسید ، چند قطره آب لیمو. و ½ قاشق غذا خوری آمونیاک اضافه کنید .این مخلوط را بر روی بازوی خود بگذارید.و آن را پس از 5 تا 10 دقیقه بشویید ، به منظور رسیدن به نتیجه مورد نظر این روش را به طور منظم تکرار کنید. با این روش ، شما می توانید موهای بازوی خود را با هیدروژن پراکسید سفید کنید هیدروژن پراکسید به خودی خود، یک ماده شیمیایی سخت است که می تواند به پوست آسیب برساند . از این رو در هنگام مصرف باید مراقب نسبت هایی از مواد که میریزید باشید.

با کرم های سفید کننده :

قبل از اینکه از کرم استفاده کنید ، بازروهای خود را به خوبی بشویید و مطمئن شوبد که تمیز شده اند ، سپس بازوها را خشک کنید و بعد از کرم استفاده نمایید. از دستوراتی که بر روی بسته بندی کرم ها نوشته شده است اطمینان حاصل کنید تا از هر گونه عفونت در امان باشید. ابتدا می توانید آن را بر روی بخش کوچکی از بازو امتحان کنید اگر عوارض و مشکلاتی نداشت بر روی کل بازو بزنید. مطابق دستور نوشته شده کرم را مصرف کنید و کرم پس از استفاده باید مدت زمانی باقی بماند. سپس کرم را با آب ولرم بشویید. مطمئن شوید که هیچ اثری از کرم بر روی بازوی شما باقی نمانده است.

استفاده از آب لیمو :

بر روی بازوی خود آب لیمو بزنید و 15 تا 20 دقیقه در معرض نور خورشید قرار دهید. سپس با یک صابون ملایم و آب ولرم بشویید. با اولین بار قطعا تغییری محسوسی ایجاد نخواهد شد و باید 3 یا 4 بار حداقل این کار را انجام دهید تا شاهد تغییر رنگ موها شوید. اغلب اوقات این روش عوارض جانبی ندارد اما کسانی که پوستشان به آب لیمو حساسیت دارد باید از این روش اجتناب کنند.

به نکات اشاره شده در زیر توجه کنید :

هرگز از این مواد سفید کننده برای روشن تر کردن موهای بازوی خود بیشتر از چند دقیقه استفاده نکنید.

اگر پوست شما نازک و حساس است ممکن است بر اثر این مواد قرمز و خشک به نظر برسد.

مدت زمان مصرف این مواد به میزان حساسیت و نازکی پوست شما و بافت موهای روی بازو بستگی دارد. اگر موهای روی بازو ضخیم باشند به زمان بیشتری نیاز است. از خاراندن بازو خود جلوگیری کنید.

اگر پس از استفاده از کرم های روشن کننده مو ، موهای بازو روشن نشدند مجددا از کرم به مدت 5 الی 10 دقیقه استفاده کنید .

بعد از این که موهای دستتان روشن تر شد ، با آب سرد بشویید تا وارد منافذ پوستتان نشوند.

برای 5 تا 6 ساعت بعد از استفاده از مواد سفید کننده ، از صابون استفاده نکنید.

بهتر است که بلافاصله بعد از استفاده از مواد سفید کننده از خانه خارج نشوید و در معرض آفتاب قرار نگیرید

اگر پس از چند بار استفاده وقتی بر روی بازوی خود دست می کشید احساس می کنید نرم و هموار نیست نگران نباشد ، دست نزنید.

اگر رنگ پوست شما، خیلی سفید شد( به عبارتی سفید سرد) نگران نباشید پس از چند دقیقه به حالت عادی بر می گردد.

کسانی که پوست های حساس دارند از تمام راه های سفید کردن موهای بازو خود داری کنند چون باعث آسیب رسیدن به پوستشان می شوند.