سفیده ی تخم مرغ : سفیده ی تخم مرغ پروتئین خالص را همراه با ترکیبی از اسیدآمینه های مهم در اختیارتان قرار خواهد داد. سیب زمینی شیرین غنی از ویتامین B6,C,A است.

بروکلی در 80 گرم از آن تنها بیست و پنج کالری خواهید یافت اما میزان ویتامین C موجود در همین مقدار 155 درصد از دوز توصیه شده این ویتامین در روز را تامین می کند.

عدس : یک منبع غنی از پروتئین گیاهی و مملو از سایر مواد لازم برای بدن. ماکارونی تهیه شده از آرد کامل گندم : حاوی فیبر و مواد مغذی بیشتری نسبت به ماکارونی معمولی است. هویج : سرشار از بتاکاروتن و ویتامین A.

ماهی تن : حاوی اسید چرب امگا -3 که دارای خاصیت کاهش دهده کلسترول است.

جو : حاوی اسید لینولئیک. یک ماده ی غذایی اصلی است. موز : مملو از پتاسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. مرغ : از هر گوشت دیگری کم چربی تر است. با قهوه به جنگ چاقی بروید

تحقیقات جدید نشان داده اند که کافئین موجود در یک فنجان قهوه می تواند متابولیسم را تا میزان 4 درصد افزایش دهد. اگر قهوه را قبل از رفتن به سر کار بنوشید این نتیجه را بیشتر کرده اید. کافئین به روان شدن چربی کمک می کند و آن را برای سوزاندن در بافت های ماهیچه ای مهیا می سازد. این اثر کافیئن هم موجب سوخته شدن چربی میشود و هم کار برایتان کمتر خسته کننده به نظر می رسد.

سرکه ی سیب یک ماده همه فن خریف ! مصرف یک قاشق غذا خوری از آن همراه با آب داغ خون را تصفیه می کند. شما می توانید از آن به عنوان قابض برای پوست چهره و موها استفاده کنید. هم چنین اگر آن را همراه با آب سرد بنوشید، سم زدایی می کند. چربی ها را می سوزاند و به عنوان یک فرونشاننده ی اشتها عمل می کند. مصرف آن را با میوه و سبزی تجربه کنید. طعم آن با تمشک بسیار لذیذ است.