ظاهر شما در محیط کار بر آن چه دیگران از شما برداشت می کنند، توجه و احترامی که کسب می کنید و بالا رفتن تان از نردبان ترقی اهمیت زیادی دارد. آن چه که می پوشید به اطرافیان تان این پیام را خواهد داد که می توانند شما را یک عضو مهم و کلیدی در کار بدانند و یا بر عکس در این جا قوانینی خواهید آموخت که می توانید با کمک آنها به بهترین نتایج برسید :

زمانی که می خواهید استخدام شوید :

زمانی که می خواهید در جایی کار بگیرید باید به ظاهر خود توجه بیشتری داشته باشید. تاثیر اولین نگاه، ماندگارترین اثر است کافرماهای زیادی را دیده ام که معتقدند آن چه در نگاه اول دیده اند نظر آنها را کامل تغییر داده است. بدون این که حتی به حرف های کاندید مورد نظر خود گوش کنند.

با لباسی به رنگ طبیعی هیچ وقت دست و پای خود را گم نخواهید کرد. لباسی را انتخاب کنید که با آن بیش از سایر لباس ها احساس راحتی می کنید. شلوار یا دامن اما اگر دامن می پوشید مراقب باشید که دامنتان خیلی کوتاه نباشد و اگر شلوار را انتخاب می کنید شلواری بپوشید که خیلی تنگ نباشد. یک پیراهن نیز انتخاب خوبی است اما بهتر است یک ژاکت هماهنگ با آن نیز بپوشید. پیراهنی را انتخاب کنید که به شما احساس راحتی و آرامش بدهد. کیف و کفش هماهنگ با لباستان را انتخاب کنید و دقت کنید از رنگ های اصلی استفاده نمایید. جواهر خود را ساده و کوچک انتخاب کنید. جواهر بزرگ نه تنها موجب حواس پرتی می شود بلکه خیلی هم صدا می کند. به جزییات توجه کنید. مدیر شرکتی را به خاطر دارم که می گفت هیچ وقت نمی تواند به کسانی که ناخن های مرتبی ندارند اعتماد کند. آرایش موهایتان بسیار مهم است. موها نباید خیلی شلوغ به نظر رسند. اگر موهایتان بلند است آن را در پشت یا بالایی سر جمع کنید. اگر موهایتان فر یا خیلی حجیم است آنها را با ژل یا اسپری به طرف پایین مرتب کنید. به آرایش چهره تان دقت کنید. مطمئن شوید رنگ هایی که به کار برده اید مناسب و هماهنگ هشستند. از رنگ های تند به ویژه ارغوانی برای سایه ی چشم استفاده نکنید.