مه شو: این روزها بسیاری از افراد از وجود حلقه های سیاه دور چشم شکایت دارند، این حلقه ها می توانند تحت علل متعددی مثل وراثت، آلرژی و کمبود خواب ایجاد شوند و متاسفانه ظهور این حلقه ها، خطوط و چین و چروک زیر چشم را بیشتر نشان داده و به همین دلیل، اکثر خانمها با استفاده از کانسیلرهای رنگی یا مقدار زیادی فوندیشن، سعی در پوشاندن این حلقه ها دارند.

halghe

اما چنانچه از تکنیک های صحیح و اصولی برای اینکار استفاده شود، تا حد زیادی می توان این حلقه های سیاه را محو کرده و آرایشی متفاوت داشت.

به کار بردن کانسیلر مات که بعد از مدتی، خشک و سنگین به نظر می رسد، نه تنها موثر نیست، بلکه آرایش را از حالت طبیعی خارج کرده و حتی توجه بیشتری را به این حلقه ها و خطوط اطراف چشم جلب خواهد کرد.

در نظر گرفتن یک های لایت روشن و ملایم برای این حلقه ها بسیار خوب کار می کند، چرا که این اثر ملایم نور، این قسمت را روشن تر و حلقه ها را کمرنگ تر می سازد.

نحوه استفاده از کانسیلر

آیتم هایی که برای پوشش زیر چشم به آنها نیاز دارید:

- پودر شفاف از نوعی که درخشش بسیار ملایمی داشته باشد، نه تنها به پوشش بهتر کانسیلر کمک می کند، بلکه باعث روشن تر شدن محل نیز می شود.

- کانسیلر کرمی، یکی از مهمترین ابزار آرایشی برای پوشش دادن حلقه های سیاه رنگ اطراف چشم محسوب می شود.اگر این حلقه ها متمایل به آبی هستند، کانسیلری با پایه زرد رنگ و اگر بیشتر متمایل به قهوه ای یا زرد هستند، کانسیلر هلویی رنگ را انتخاب کنید.

کانسیلر به این دلیل بهتر است کرمی باشد که به نرمی روی پوست حرکت کرده و روی خطوط نمی ماند.

وجود مداد قهوه ای تیره هم جایگاه ویژه ای در این آرایش دارد.بهتر است نوع ضد آب آنرا به کار برید تا پخش نشده و تیرگی بیشتری را ایجاد نکند.

-کانسیلر کرمی را با حرکات ضربه ای و فقط روی حلقه های سیاه بزنید.گوشه های داخلی زیر چشم را فراموش نکنید.این منطقه، بیشترین تیرگی را نشان خواهد داد.

اسفنج گردی را به داخل پودر شفاف زده و آنرا روی کانسیلر بزنید.

-با یک سایه قهوه ای مات، روی پلک بالا را سایه بزنید، با یان کار، چشم ها بازتر به نظر می رسند.

-با مداد قهوه ای تیره، بین مژه های پلک بالا را به حالت نقطه نقطه بزنید.اینکار، توجه را از حلقه های سیاه رنگ منحرف می کند.

- با همین مداد، لبه های داخلی پلک پایین را از گوشه داخلی تا خارجی بکشید.

-با مداد آبی تیره کمی چرب، بالای مداد قهوه ای و مخصوصا یک سوم انتهایی خط مژه ها را بکشید.رنگ آبی، سفیدی چشم ها را روشن تر و شفاف تر نشان خواهد داد.

- با دو لایه ریمل، فقط مژه های بالا را پوشش دهید.نوع ضد آب آن، کمک می کند تا سیاهی آن زیر چشم پخش نشود.

بعد از اتمام کار، حالا صورت شما آماده ادامه آرایش همیشگی خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم راهکارهای بالا را حتما امتحان کنید و نتایج عالی آن را با ما در میان بگذارید.

در ضمن، فروشگاه مه شو، محصولاتی فوق العاده موثری را جهت بهبود و رفع حلقه های سیاه رنگ اطراف چشم به شما دوستان ارائه می کند تا برای همیشه از این حلقه های نازیبا رهایی یابید.

زیبا باشید.