مه شو: بهترین و مطمئن ترین راه برای کاهش وزن و حفظ وزن مناسب، ورزش و فعالیت بدنی مستمر،تغییر عادات غذایی و نحوه زندگی افراد است.در زیر چند نکته مهمی که در عین سادگی، در کاهش وزن به شما کمک خواهند کرد، یاد آوری می کنیم:1) از خوردن صبحانه غفلت نکنید. خوردن صبحانه قند خون شما را تثبیت کرده، چربی‌سوزی را تقویت و اشتهایتان را سرکوب می‌کند.

8435666059 2) کمی طعم به زندگیتان بدهید. خردل و فلفل قرمز ، سیر و پیاز را به برنامه غذایتان اضافه کنید. این مواد غذایی، حس چشایی شما را ارضا کرده و باعث می‌شود کمتر غذا بخورید و بالاتر از اینها، این مواد 75-45 کالری از کالری‌های مصرفی شما را می‌سوزاند.

3) اشتهایتان را از بین ببرید اما هرگز به بدن گرسنگی ندهید . 30 دقیقه قبل از غذا یک خوراک مختصر، کم کالری و سبک بخورید (یک برش طالبی، یک هویج، یک پرتقال، یک گلابی، یک تکه نان گندم کامل...)، 20 دقیقه طول می کشد تا مغز پیام سیری را دریافت کند.در ضمن، با آرام غذا خوردن سعی کنید این 20 دقیقه را در کمال آرامش سپری نمایید. 4) به موسیقی مناسب گوش کنید. قبل از اینکه برای خوردن غذا پشت میز بنشینید. موسیقی آرام‌بخش را روشن کنید. تحقیقات نشان می‌دهد با گوش دادن به موسیقی ملایم، خیلی آرامتر و کمتر غذا میل می کنید و به این ترتیب، علاوه بر شادابی و کاهش استرس های روزانه، کاهش وزن سالمی هم خواهید داشت.

5) بلافاصله بعد از خوردن غذا دندان‌هایتان را مسواک بزنید. جالب است که این کار اشتهایتان را فروکش می کند! چون خمیر دندان نعنایی، حس چشایی شما را ارضا کرده و میل خوردن تنقلات را کم می‌کند.

6) خواب کافی داشته باشید.بسیاری از افراد از روی گرسنگی غذا نمی‌خوردند بلکه از روی خستگی و البته گاهی تنش های عصبی ، رو به غذا می‌آورند. پس بجای اینکه 15 دقیقه برای خوردن یک کاسه بستنی وقت بگذارید، آنرا صرف استراحت کوتاه کنید. همچنین 8-7 ساعت خواب شب را فراموش نکنید.