مه شو: آرایش چشم گربه ای در میان خانمها بسیار خواستنی و پرطرفدار است، چرا که این آرایش ، فوق العاده جذاب و زیبا و خاص بوده و نگاهی دراماتیک، نافذ و پر زرق و برق به چشم ها می بخشد.در این مقاله به روش صحیح این آرایش اشاره خواهیم کرد.

do2

در طی سالهای 1950این آرایش بسیار محبوب و مورد استقبال خانم ها بوده است و در سالهای اخیر هم بیش از پیش جایگاه خود را به عنوان آرایشی جذاب ، در صنعت مد و زیبایی مجددا به دست آورده است.

یکی از دلایل مهم این محبوبیت دوباره، توجه خاص هنرمندان مطرح هالیوود به این آرایش و البته حضور آنها با همین آرایش در جشن های اهدای جوایز بوده است.

بهترین نکته در مورد این مدل، برجسته ساختن زیبایی چشم ها و افزایش جذابیت و نگاهی نافذ و جذاب است!

نحوه کشیدن خط چشم در این مدل آرایش، در ابتدا شاید کمی دشوار به نظر برسد.اما با تمرین و به مرور بهترین خود را انجام خواهید داد.

بهتر است در ابتدا از مداد برای اینکار استفاده کنید و به تدریج و با افزایش اعتماد به نفس و تسلط در این کار، با خط چشم مایع ادامه دهید.

انتخاب برس خط چشم نیز اهمیت زیادی در تسلط و زیبایی آرایش شما خواهد داشت، طوریکه بتواند خطی زیبا و یکنواخت را ایجاد نماید.

نکات زیر، راهنمای خوبی در این زمینه خواهد بود.

نحوه صحیح کشیدن خط چشم گربه ای

اگر حلقه های تیره دور چشم دارید، در ابتدا با کانسیلر آنها را محو کنید.

در این مرحله، پایه ای را برای سایه مورد نظر خود انتخاب کنید.این رنگ باید با رنگ پوست شما کاملا هماهنگ باشد.

نیمه پایینی پلک بالا را با یک سایه تیره بپوشانید و با نوک انگشت، آن را با پایه زیرین ترکیب نمایید.اجرای دقیق اینکار، ظاهری بسیار طبیعی به چشم ها می بخشد.

گام بعدی، کشیدن خط چشم صحیح و بدون لرزش است.رنگ قهوه ای تیره یا مشکی را انتخاب کنید.این دو رنگ جزء بهترین گزینه ها برای این مدل آرایش چشم محسوب می شوند.

برس خط چشم را در مایع فرو برده و هنگام بیرون آوردن، اضافه مایع را بگیرید.از گوشه داخلی چشم و با خط نازکی شروع کرده و زمانیکه به وسط چشم رسیدید، با تغییر مسیر حرکت قلم مو کمی به سمت بالا، اندکی آن را ضخیم تر کنید.خط را یکسره بکشید و در حین کار، قلم را از روی پوست برندارید.تا حد امکان سعی کنید این خط نزدیک به خط مژه ها باشد.

اگر تمایل دارید خط چشم ضخیم تری داشته باشید، یک خط دیگر در بالای خط قبلی بکشید و وقتی به مدل دلخواه خود رسیدید، زمان آن است که مژه ها را ریمل زده و آرایش چشم ها را تکمیل نمایید.

چند ایده پیشنهادی

با پیروی از دستور العمل بالا، مدل همیشگی چشم گربه ای را خواهید داشت. برای طراحی یک آرایش مد روز و کاملا جدید، بهتر است این آرایش را کمی دودی کنید.

برای اینکار در ابتدا با مداد مشکی، خطی نازک را پشت چشم کشیده و کمی آنرا پخش کنید.

در مرحله بعد، با برس سایه، سایه ای تیره را بالای این خط اضافه کنید و بعد طبق تکنیک بالا، با خط چشم مایع، خط چشم گربه ای جذابی را رسم نمایید.

اگر ابروهای کم پشتی دارید، بهتر است با مداد ابرو کمی آنها را سایه بزنید.در اینکار افراط نکنید و اجازه دهید ظاهر طبیعی ابروها کاملا حفظ شود.

در آخر با ریملی زیبا و رنگ دلخواه، این آرایش خاص و منحصر به فرد را تکمیل نمایید.