مه شو: امروزه بسیاری از خانم ها تمایل دارند که لب های آنها برجسته و پرتر به نظر برسد.راههای زیادی برای این منظور وجود دارند که یکی از آنها تزریق ژل و برجسته نمودن لب هاست که در مقالات بعدی به آن خواهیم پرداخت.

mahsho76

در این مقاله یک راه بسیار جالب و موثر را به شما پیشنهاد می کنیم که در عرض چند دقیقه می توانید لب ها را کاملا به صورت طبیعی و در منزل، برجسته تر و پرتر از آنچه هست نشان دهید.این ماده سحر انگیز دارچین است.

اینکار جز در مورد تعداد کمی از افراد که ممکن است به دارچین حساسیت نشان دهند ،هیچ گونه عوارضی به دنبال نداشته و مطمئنا با یکبار امتحان کردن، طرفدار آن خواهید شد.

برای این منظور، قبل از آرایش لب ها،تکه ای کوچک از دارچین را کمی خیس کرده و آن را به آرامی روی لب ها بمالید .اگر دارچین در دسترس شما نیست، می توانید از چند قطره اسانس آن یا مقداری پماد برجسته کننده لب که حاوی نیاسین باشد بهره ببرید.این ماده نوعی ویتامین B می باشد که با افزایش جریان خون در لب ها، آنها را برجسته تر نمایان می سازد.

ممکن است بعد از مالیدن دارچین به لبها، سوزش بسیار خفیفی را برا ی چند ثانیه احساس کنید.نگران نباشید.حساسیت به دارچین با این سوزش متفاوت است.زیرا بعد از چند ثانیه این سوزش از بین می رود .اما حساسیت به دارچین می تواند زمان بیشتری ادامه داشته و علائم حساسیت را نشان خواهد داد.

حالا طبق معمول با رژ لب مورد علاقه خود، لب ها را آرایش کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

زیبا و جذاب باشید.