مه شو: ترفند زیر یکی از رازهای آرایشگران حرفه ای در آرایش چشم ها بوده و در مورد کسانی که مژه های کم پشتی دارند، می تواند واقعا موثر باشد.این روش، به نام خط چشم نامرئی شناخته می شود.

همانطور که می دانید کشیدن خط چشم در داخل چشم ،چشم ها را جذاب و زیباتر می سازد.اما توصیه می کنیم در انجام اینکار افراط نکنید.چون اگر چشم های شما ریز یا کمی نزدیک به هم باشد؛ با اینکار، تشدید خواهد شد.

اما در اینجا قصد داریم د رمورد خط چشم نامرئی پلک بالا صحبت کنیم.برای اینکار کافی است با انگشت، کمی پلک بالا را به سمت بالا بکشید.حالا با مداد تیره که بهتر است به جای مشکی از رنگ قهوه ای تیره استفاده شود، فضای خالی بین مژه های بالا را با مداد پر کنید و این خط را روی قسمت زیر پلک بالا ادامه دهید.

توصیه می کنیم در این روش حتما از مدادهایی با مارک ها و برندهای معتبر استفاده کرده و مدادهای نرم را انتخاب کنید.

کشیدن خط چشم در پلک بالا، چشم ها را جذاب تر و زیباتر می سازد.اما در مورد خط چشم پلک پایین، همانطور که در بالا اشاره کردیم، بهتر است به مدل چشم خود توجه کنید و اگر چشم های شما کمی نزدیک به هم و یا ریز است، از این کار اجتناب کنید و خط چشم را بیرون چشم و حتی با مختصری فاصله از پلک بکشید و بعد با گوش پاک کن یا نوک انگشتان، کمی آن را پخش کنید تا چشم ها درشت تر و بازتر به نظر برسند.

زیبا باشید.