مه شو: بسیاری از افراد، توجه خاصی به زیبایی پوست و موی خود دارند اما متاسفانه از فاکتور مهم تعیین سن خود غافل می شوند.

دست ها و پوست نازک گردن، هرگز در مورد سن شما دروغ نمی گویند، مگر اینکه از روش های جوان سازی برای زیباتر شدن آنها استفاده کرده باشید!متخصصان زیبایی توصیه می کنند قبل از آنکه خیلی دیر شود، با روش های ساده و طبیعی ، پیری پوست دست ها و گردن را به تاخیر بیندازید و به این ترتیب اعتماد به نفس و شادابی خود را همیشه حفظ نمایید.

image_13921008854663

جوان سازی دست ها

- در انتخاب نوع صابون و مواد پاک کننده برای دست ها بسیار دقیق باشید.صابون زدن به دفعات و به مدت طولانی، بسیار آسیب زنده است.پن های شستشو، گزینه بسیار خوبی برای شستشوی دست ها هستند.

- آب داغ را فراموش کنید.چرا که شستشو با آب داغ، چربی طبیعی پوست را از بین برده و پوست دست را خیلی سریع تر از زمان خود، پیر و شکننده جلوه خواهد داد.

- بعد از شستشوی دست ها، حتما با یک کرم نرم کننده و مغذی، دستها را مرطوب کنید.

- هفته ای یکبار، ناخن ها مانیکور کرده و سوهان بزنید.

- سوهان زدن را از یک جهت و از دو طرف ناخن تا مرکز انجام دهید.

-با استفاده از روغن بادام، دستها و ناخن را به آرامی ماساژ دهید.ماساژ، علاوه بر اینکه موجب افزایش گردش خون و سلامت پوست دست و ناخن ها می شود، بلکه با از بین بردن خستگی دست ها، بسیار آرام بخش است.

- هرگز از ناخن ها به عنوان ابزاری برای باز کردن در قوطی یا کندن برچسب یا از این قبیل کارها استفاده نکنید.

-پیشنهاد می کنیم برای حفظ زیبایی و سلامت دست ها، هر شب با استفاده از یک کرم مغذی یا روغن طبیعی، دست ها را کاملا ماساژ داده و دستکش نخی بپوشید.

- نکته مهم دیگری که معمولا نادیده گرفته می شود، استفاده از کرم ضد آفتاب برای دست هاست.اشعه زیانبار خورشید، تهدیدی جدی برای سلامت پوست دست محسوب می شود.اگر از دستکش استفاده نمی کنید، کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.اینکار خصوصا زمانی که رانندگی می کنید، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

-برای شستن ظروف، حتما دستکش بپوشید.مایع ظرفشویی، به سادگی، زیبایی و جذابیت دست های شما را از بین خواهد برد.

- تا جایی که امکان دارد از ناخن های مصنوعی استفاده نکنید.ناخن های مصنوعی خیلی بلند و کاشت دائم ناخن، علاوه بر اینکه از نظر بهداشتی توصیه نمی شوند، بلکه ، چنانچه غیر حرفه ای کار شوند، به هیچ وجه زیبایی و جذابیت ناخن های طبیعی را نخواهند داشت.

فراموش نکنید زیبایی طبیعی ،همواره تحسین برانگیز است.

زیبا باشید.