مه شو: در روزهای گرم سال، نوشیدن آبمیوه های خنک بسیار عالی و نشاط آور است.اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا نوشیدن زیاد این آبمیوه ها، می تواند باعث افزایش وزن شما شوند یا خیر و اگر پاسخ مثبت است چه باید کرد؟

IMG09460531

بسیاری از هنرمندان و بازیگران هالیوود نوشیدنی های طبیعی را جزئی از رژیم غذاییخودقرار داده و به این ترتیب،از زیبایی پوست و سلامتی خود مراقبت می کنند، اما چرا همواره اندام زیبایی دارند؟

ژاکلین لاندن، متخصص ارشد تغذیه در بیمارستان نیویورک به این سوال پاسخ می دهد:

کاملا درست است که نوشیدن آب میوه های طبیعی که سرشار از ویتامین های ضروری برای حفظ سلامت و زیبایی ما هستند همواره توصیه می شود،اما فراموش نکنید که خود آب میوه هم کالری دارد و دلیل اینکه گاهی با نوشیدن آنها دچار کمی افزایش وزن غیر منتظره می شویم این است که با نوشیدن آب میوه به جای میوه کامل، با محروم کردن بدن از فیبرهای عالی موجود در میوه که باعث سیری شما می شود، قند آن را دریافت می کنیم که البته به میزان متعادل، هیچ مشکلی ندارد.اما زیاده روی در نوشیدن این آب میوه ها، می تواند کمی موجب افزایش وزن شما شود.

در ضمن،در هنگام نوشیدن آب میوه، برخی مواد مغذی مثل پروتئین و چربی های سالم را هم دریافت نکرده و بدون ورود فیبرهای مفید به بدن، بعد از مدت کوتاهی، احساس گرسنگی خواهید کرد و همین خوردن غذا پس از آب میوه می توان باعث افزایش وزن شما شود.

بنابراین با نوشیدن آب سیب فراوان به جای میوه کامل ، با دریافت کالری زیاد ، می توانید چند پوند به وزن خود اضافه کنید.

ژاکلین لاندن پیشنهاد می کند که با نوشیدن متعادل آب میوه و البته، صد در صد طبیعی و مصرف میوه های کامل، علاوه بر حفظ زیبایی پوست ، سلامت و شادابی بدن،وزن بدن را متعادل نگه داشته و اندام زیبایی داشته باشید.

نوشیدن آب سبزیجات را هم فراموش نکنید.

در مقالات گذشته مه شو،نوشیدنی های عالی را برای داشتن شکم صاف و زیبا به شما عزیزان معرفی کردیم.حتما امتحان بفرمایید.

زیبا باشید.