آیا در خطر طلاق هستید ؟

جدا شدن زن و شوهر از هم علل زیادی دارد مانند ناسازگاری اخلاقی ، داشتن خانواده های نامتجانس، عدم تفاهم با یکدیگر، ناهم آهنگ بودن شخصیت هرکدام از آنها. بددهنی و حتاکی. مشکلات مالی و اقتصادی تفتین و دغل کاری بعضی از اقوام و آشنایان ولی یکی از مهمترین علل جدایی زن و شوهر براساس آماری که موسسه American Mariage Foundation در نیوریوک منتشر کرده است عدم تجانس و تفاهم جنس زن و شوهر است. سعدی شاعر معروف ایران نیز در همین موضوع شعر جالبی سروده که موید همین تحقیقات فراوان این موسسه آمریکایی است.

زن کس بر مرد بی رضا برخیزد بس فتنه و جنگ از آن سرابرخیزد

ازدواج عبارت از یک زندگی مشترک ماندنی. پیوند دینی و عقیدتی و تلاش برای ساختن یک زندگی مشترک و داشتن فرزندان خوب است دارای این مزیت است که انسان دارای یک یار، همسرف معشوق و دلبر شایسته ای می شود.متاسفانه بعضی از زنها و شوهرها یا در اثر بیماری یا در اثر تلقینات ناجور این حقیقت را درک نمی کنند که ازدواج یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی انسانها است و در بعضی از فامیل های ناجور و شاید عقب افتاده به صورت یکی از تلخ ترین خاطرات زندگی تجلی می کند.

یک زن باید شوهر خود را دوست بدارد. یک مرد باید به زن خود عشق بورزد و عاشق و این دوست داشتن و عاشقی سرانجام به هم بستر شدن می انجامد ولی هستند بسیاری از مردم که از این حالت تنفر دارند و از آن رنج می برند و از آن فرار می کنند. به چنین حالتی به اصطلاح سرد مزاجی Frigidity نام داده اند یعنی طرفین از هم لذتی نمی برند و شاید از یکدیگر هم در شرایط مناسب و خاص می گریزند.

البته از آنجایی که سرد مزاجی یک نوع بیماری است لذا بایستی برای درمان آن به پزشک یا روان پزشک یا روان کاو مراجعه کرد والا کار صدرصد به جدایی می کشد که البته پزشک با دادن داروهای مناسب و روان پزشک و روانکاو نیز با دادن دستورهای مناسب سعی در برطرف کردن این بیماری می کنند و از این رهگذر خطر طلاق و جدایی را از بین برده و ادامه زندگی را برای زن و شوهر فراهم می کنند البته بعضی از غذاها و خوردنی ها نیز برای رفع سرد مزاجی بسیار موثر است و لازم است کسانی که به این بیماری دچارند از این غذاها بیشتر استفاده کنند زعفران یکی از این غذاهای بسیار مفید برای این مشکل به شمار می رود و دارای یک ماده ضداکسیدان است و ضدسرطان نیز می باشد. جعفری، ریشه چغندر، اسفناج، پیاز، سیر، عسل، دارچین، انجیر، خرما، بامیه، ترتیزک به خصوص برای رفع سردمزاجی زنان و تره.

پودر یا گرده گل سنجد یک ماده بسیار نیرومند برای برطرف کردن سردمزاجی در خانمها است و تنها گرده گل سنجد این بیماری را درمان می کند نه خود آن.