برای درخشندگی سریع مو

به پوست سر با استفاده از یک برس با موهای طبیعی جان تازه ای بدهید.

چربی های روی پوست سر را با برس کشیدن از سوی پوست سر به انتها پخش کنید. برای موهای وز

مقداری روغن نارگیل را میان کف دستان خود بمالید و سپس روی موها بزنید.

این روغن غنی از ویتامین E است. فقدان ویتامین E یکی از مهم ترین دلایل وز کردن موست.

اگر فرصتی برای خشک کردن موها ندارید :

می توانید سشوار کردن موها را کنار بگذارید و در حالی که هنوز موها نم هستند یا یک شانه که دارای دانه های درشتی است موها را شانه بکشید. سپس با حوله موها را خشک کنید و مقداری ژل را با شانه در میان موها بکشید. در آخر موها را به پشت گوش ها ببرید و به صورت یک دم اسبی کوچک ببندید.

توجه کنید : برای خشک کردن موها از برس های گرد فلزی استفاده کنید. با این کار زمان خشک کردن موها را به نصف تقلیل می دهید زیرا فلز گرما را در خود نگه می دارد.

بدون مسواک

تنها دهان خود را با آب، آبکشی کنید. آکادمی دندانپزشکان گزارش کرده است که این کار به پاک شدن اسید از دهان و کاهش باکتری کمک می کند. دو کار را همزمان انجام دهید : زمان را به این شکل حفظ کنید. به طور مثال در حالی که منتظرید رنگ موهایتان بگیرد به پاک کردن موهای اضافی ابرو بپردازید. خطوط را محو کنید : لبخند بزنید و به روی مناطقی که بیشتر برجسته می نماید قلم مو بکشید و سپس آن را محو کنید. این روش سریع ترین راه برای مخفی کردن این نقاط است. آرایش سریع ناخن ها : ناخن ها را با لایه ای از جلادهنده بر روی لاکی که بر ناخن دارید آرایش دهید. ناخن های بی لاک بهتر از لاک پوسته پوسته شده است. اگر لاک ناخن هایتان پاک شده بهتر است آن را کامل پاک کنید و گوشه های ناخن را با سوهان صاف نمایید. به سرعت لباس بپوشید

همواره لباسهایتان را در شکلی قرار دهید که برای پوشیدن آماده باشند در این صورت برای پوشیدنشان دچار درد سر نمی شوید. اگر زمانی برای اتو کشیدن ندارید ازلباس های بافتنی استفاده کنید.