یکی از معضلات ریزش مو در جلو سر یا طاسی این است که بیمار باید تا مدت طولانی دارو مصرف کند که خسته کننده و گاهی غیر ممکن می باشد. با وجود داروهای متنوع ، در این خصوص هنوز داروی مطمئنی وجود ندارد که به توان به آن به طور کامل اعتیاد کرد. در ضمن مصرف این داروها در دراز مدت می تواند عوارض خاص خود را داشته باشد. برای اینکه فرد از مصرف این داروها آسوده خاطر شود روشی ابداع گردیده که به وسیله آن بتوان موهای جلو سر که تا حد زیادی در قیافه فرد تاثیر دارد و حتی در زیبایی و درستی سن فرد اثر می گذارد را به فرد باز گرداند.

روش پیوند مو در سالیان دراز پیشرفت کرده که موهای پیوندی با موی طبیعی فرقی نداشته باشد و آخرین روش پیوند مو همان (میکروفولیکولار) است که علاوه بر زیبایی از نظر رشد هم با موی طبیعی فرقی ندارد و عمل به این صورت است که موهای پشت سر را به وسیله عمل حراجی بر میداریم و این قسمت برداشته شده هم دارای مو و هم پوست است. به وسیله تیغ جراحی این قسمت را تکه تکه می کنیم تا این که موهای منفرد که در ریشه ، کمی پوست هم به همراه دارد را به وسیله وسایل خاصی و زاویه مشخص در جلو سر پیوند می زنیم.

یک زمان در حدود 3 ماه نیاز است که این موهای پیوندی رشد کنند و به صورت طبیعی در بیایند. قسمت پشت سر که پوست و مو را برداشته ایم را طوری به هم نزدیک و بخیه می کنیم که اثر از آن دیده نشود. این عمل به صورت سرپایی است و نیاز به بی هوشی ندارد که با بی حسی موضعی عمل انجام می گیرد. در مواردی که ریزش مو شدید بوده و تا پشت سر ادامه داشته از این عمل استفاده نمی شود چون مویی برای بیمار باقی نمانده است. در این موارد می توان از روش های دیگری استفاده نمود. در ضمن افرادی که موهای پراکنده در جلو سر دارند می توان در بین این موها موی پیوندی به کار برد و نتیجه رضایت بخش می باشد.