من تقریباً مدت بیست سال است از خطوط هوایی که شامل جایزه است استفاده می کنم. شما ممکن است بدانید چطور این برنامه ها کار می کند، اما هرگز برای ثبت نام وقت نداشته اید.

هیچ هزینه ای برای ثبت نام لازم نیست و یک جایزه برای هر مایلی که با این خطوط هوایی پرواز کنید دریافت می کنید (در ایالات متحده امریکا). من برای تعطیلات به انگلستان، نیوزلند، فرانسه (هفت بار)، ایتالیا، هاوایی، اسپانیا و پرو - بطور رایگان مسافرت کردم. به این خاطر من خط هوایی را انتخاب می کنم که دارای این مزیت باشد. یک چنین معاملهای را می شود با سایر خطوط هوایی، شرکتهای مختلف کارت اعتباری و بعضی از فروشنده ها انجام داد. کاتلین بوث مرا با چند وبسایت جدید آشنا کرد که در آن پس انداز به شکل بازگشت درصد کوچکی از قیمت خرید یک جنسی برای فروشنده های خاصی انجام می شد. وب سایت دیگری وجود دارد که به شما اجازه می دهد استردادها از طریق چک یا سپرده بطور مستقیم به حساب پس انداز بازنشستگی شما منتقل شود. به این صورت که وقتی شما از فروشگاه خرید می کنید یا در رستوران غذایی میخورید که مربوط به این وبسایت می شود برای پرداخت باید از کارت اعتباری انها استفاده کنید. اگر شما از آن نوع افرادی هستید که هر ماه کارت اعتباری خود را تراز می کنید معامله بدی نیست. این یک اشتباه است: خریدن چیزهایی که شما در واقع نیاز ندارید و فقط بخاطر استرداد پولی که هرگز شما را پولدار نخواهد کرد این کار را انجام می دهید.

توصیه های آموزنده

زمانی را به تکمیل فرمهای بازپرداخت اختصاص دهید.

فروشگاه های بسیاری شما را با تبلیغاتشان برای اجناسی ارزان خود وسوسه می کنند اما وقتی شما به آنجا می رسید متوجه می شوید که آنها از شما میخواهند یک فرم استرداد برای آنها بفرستید. آنها مطمئن هستند که شما زمانی را برای پر کردن برگه های مورد نیاز جهت دریافت استرداد اختصاصی نمی دهید. حتی اگر این فرم ها آزاردهنده باشند ولی در واقع می تواند در عرض یک سال بسته به اندازه خریدهای شما صدها دلار برای شما پس انداز کنند.

کارت های اعتباری را انتخاب کنید که در سال هزینه کمی را در بر می گیرند.

بعلاوه من از ویزا کارتم برای تمام خریدهای تجاری استفاده می کنم. برای هر دلار که با کارت (حتی برای بلیطهای خط هوایی) خرج می کنم یک مایلی بعنوان جایزه در حساب مسافرتیم دریافت می کنم. مقداری را که هر سال با کارت اعتباری خرج می کنید در مقابل هزینه سالیانه وزن کنید تا ببینید این کار بخصوصی برای شما میارزد یا خیر.