آخرین مرحله ی آرایش چشمانتان آرایش مژه هاست همواره سعی کنید از فرمژه استفاده نمایید. با این کار چشمانتان را بزرگ تر و ظاهرتان را زیرک تر و جوان تر نشان خواهد داد. این کار شبیه به یک لیفتینگ فوری برای چشم هاست فرمژه را قبل از اجرای ریمل استفاده کنید.

* کمی به مژه ها پودر بزنید تا موجب شود ریمل پوشش نرمی به روی مژه ها بدهد. * ریمل را با سشوار به مدت چند ثانیه گرم کنید.

توجه کنید : برای ژه های زیبا و فردار، دوبار مژه ها را با فرمژه فر بزنید در حالی که فرمژه را بازنگه داشته اید آن را نزدیک ریشه های مژه قرار دهید. مژه ها را بین دو حلقه ی فرمژه قرار دهید و دسته های فرمژه را به مدت سی ثانیه به آرامی فشار دهید. یک بار دیگر مژه های خود را از وسط مژه ها درون فرمژه بگذارید و سی ثانیه ی دیگر فشار دهید. با این کار مژه ها ظاهری طبیعی خواهند یافت.

* به مژه های بالایی دوبار ریمل بزنید. با حرکت قلم مو به صورت افقی در عرض مژه و در نوک مژه ها ظاهری فریبنده تر به آن ها ببخشید. برای زدن دومین پوشش ریمل اصلا منتظر نشوید ریمل به ویژه از نوع ضد آفتاب، خیلی زود خشک می شود و می تواند به صورت گلوله گلوله دارید. * روی مژه های پایینی نیز پوشش نازکی از ریمل بزنید.

چشم های خواب آلود

از ریمل آبی بر روی ریمل معمولی خود استفده کنید روی نوک مژه ها و گوشه های خارجی ریمل بیشتری بزنید اگر ریمل لاجوردی ندارید کافی است برس ریمل خود را درون سایه آبی فرو ببرید و روی مژه ها بزنید

توجه کنید : امروز رنگ های گوناگونی از ریمل وجود دارد هنگام خرید ریمل به رنگ های آن نیز توجه کنید.

ریمل فر دهنده : این نوع ریمل دارای کیفیت الاستیک است اگر این ریمل ها را روی مژه های خشک استفاده کنید ریمل کمی جمع می شود و مژه را به طرف بالا می کشد.

ریمل های شانه دار : این نوع ریمل از جمع شدن و گلوله شدن ریمل جلوگیری می کند. از شانه ی ریمل بلافاصله پس از هر پوشش استفاده کنید.