mahsho s1s

مه شو: بسیاری از افراد برای صاف و لخت کردن موهای خود و یا حالت دادن آنها از سشوار و یا بابلیس استفاده می کنند. در هنگام استفاده از این وسایل داغ، توصیه های زیر را رعایت نمایید تا از آسیب موهای خود جلوگیری نمایید. این نکات مهم برای سلامت موهای افرادی که از این وسایل زیاد استفاده می کنند، بسیار مهم می باشد.

1- از سشوار های کم قدرت در منزل استفاده نمایید. معمولا در آرایشگاه ها از سشوارهایی با قدرت بالا استفاده می کنند که برای مصرف خانگی و روزانه مفید نمی باشند.

2- هنگام سشوار کشیدن، از برس مناسب استفاده کنید. با انجام این کار، موهای شما فرم بهتری خواهند گرفت و مرتب خواهند شد و در وقت شما صرفه جویی خواهد شد.

3- موی خود را به دور برس بپیچید و در حالی که سشوار را روی آن نگه داشته اید، آرام موها را از برس جدا نمایید.

4- به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی موها، بهتر است سر مخصوص پخش حرارت و باد سشوار را بر سر لوله آن نصب کنید.

5- پس از سشوار کشیدن هر قسمت از موی خود، چند ثانیه صبر کنید تا آن قسمت از مو کاملا خنک شود. با انجام این کار، ساقه موی شما در اثر باد سشوار نخواهد سوخت. پس از سرد شدن مو، دوباره کار خود را تکرار نمایید.

6- باد گرم سشوار باعث براق شدن مو می گردد. هرچه بیشتر از باد سشوار و برس روی یک بخش از موهایتان استفاده کنید، موهایتان بیشتر برق می افتد اما این نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید که باد گرم و داغ باعث آسیب دیدگی بیشتر موها می شود.

7- سشوار را روی موهای خود حرکت دهید و آن را بر روی یک قسمت، ثابت نگه ندارید زیرا حرارت ثابت بر روی قسمت از مو موجب آسیب دیدگی آن می گردد.

8- از سرهای مختلف پخش کننده باد سشوار استفاده کنید تا حرارت بر سطح مو پخش گردد. کسانی که دارای موهای مجعد می باشند، برای به دست آوردن فرم بهتر موی خود بهتر است از سرهای گوناگون سشوار استفاده نمایند.

9- برای براق ساختن موهای خود از باد داغ سشوار استفاده نمایید. اگر سشوار را برای تولید باد سرد تنظیم کرده اید، ژل، روغن و محصولاتی مانند آنها بر روی مو ثابت خواهند شد و از طرف دیگر، الکتریسته ساکن در مو تولید نخواهد شد.

10- در هنگام خرید سشوار به این امر توجه نمایید که حتما دارای درجه سرعت پایین و بالا باشد؛ به طوری که شما به آسانی بتوانید سرعت و باد آن را تنظیم کنید.

11- به منظور حجیم تر کردن مو می توانید قسمتی از موی خود را به دور برس بپیچید و بر خلاف جهت ریشه موهایتان بکشید. هم زمان سشوار را هم روی آن نگه دارید.