مه شو: داشتن لب هایی صاف و زیبا نه تنها بسیار جذاب است ، در بالا بردن حس اعتماد به نفس افراد هم فوق العاده موثر است.

لب ها کانون مهم توجه افراد هیتند و کسانی که دائما با کندن پوست های لب خود موجب خشکی بیشتر و نازیبایی لب های خود می شوند، همواره در جستجوی راه هایی ساده و کاملا کاربردی برای رفع این مشکل بوده اند.

cd878b79ecae09f44b3a1c04b4665b56

چند راهکار عملی زیر به شما کمک خواهند کرد تا از لب های زیبای خود مراقبت بیشتری کرده و زیبایی آنها را همچنان حفظ کنید:

آب کافی بنوشید

قانون اصلی شادابی و سلامتی، نوشیدن آب کافی در طول روز است.به همین سادگی!

سعی کنید با نوشیدن آب کافی در روز، پوست و مویی زیبا و البته لب هایی جذاب داشته باشید.چرا که خشکی لب ها یکی از عوامل تهدید کننده زیبایی محسوب می شود.

از لایه برداری لب ها غافل نشوید

ضمن اینکه نباید در این کار زیاده روی کرد، توصیه می کنیم لب ها را با لایه بردارهای مناسب، لایه برداری و صاف کنید.استفاده از بهترین رژ لب ها هم بر روی لب هایی پوسته پوسته اصلا زیبا نخواهد بود.

لب ها را مرطوب کنید

علاوه بر لایه برداری، لب ها را باید حتما مرطوب نگه دارید.استفاده از بالم های لبی که حاوی ضد افتاب هم باشند، از لب ها به خوبی مراقبت خواهند کرد.

از آب لیمو کمک بگیرید

برای حفظ زیبایی لب ها، پیشنهاد می کنیم صبح ها، لب ها و حتی پوست صورت را با کمی آب لیمو و آب مرطوب کنید.کمی پنبه را به آب لیمو آغشته کرده و آن را روی لب ها بمالید.این روش، موجب جوانی و زیبایی لب ها و نرمی و انعطاف پذیری آنها می شود.

شکر هم لایه برداری عالی است

با کمی شکر و عسل می توانید لب ها را به آرامی لایه برداری کرده و زیبایی لب ها را چندین برابر کنید.در ضمن برای آرایشی زیبا هم آماده خواهند شد.

و در آخر برای داشتن لب هایی جذاب، هرگز سیگار نکشید.

.زیباباشید