درمان دست ها با پارافین

پارافین را درون ماکروفر آب کنید (می توانید پارافین را از دراگ استور تهیه کنید). برای هر بار درمان یک قالب را مصرف کنید. دست های خود را درون پارافین فرو ببرید و بگذارید روی دست هایتان سفت شود. سپس پارافین سرد شده را از روی دست خود بردارید و آبکشی کنید.

از این درمان هفته ای یک بار استفاده کنید و اثرات فوق العاده ای آن را روی ظاهر دست های خود شاهد باشید. این روش یکی از روش های معجزه آسا و شناخته شده ی سالن های زیبایی است که می توان آن را به راحتی در خانه انجام داد.

پاها

اصطکاک ناشی از پوشیدن کفش های زمخت می تواند عامل سخت و زبرشدن پوست پاها باشد. از مرطوب کننده های حاوی هیدروکسی آلفا استفاده کنید و همواره قبل از پوشیدن کفش یا جوراب به پوست خود مرطوب کننده بمالید. با این کار نه تنها از ایجاد خراش و بریدگی جلوگیری می کنید بلکه گرمای طبیعی ایجاد شده در کفش به جذب و تاثیر مرطوب کننده کمک زیادی می کند.

حداقل هفته ای یک بار از مرطوب کننده ی غلیظ و قوی روی پاهای خود بمالید و پس از این که جواب نخی پوشیدید، بخوابید. نواحی خشن پاها را با سنگ پا خوب بمالید.

موها

زمان سشوار کردن موهای خود را محدود کنید و با کمک یک حوله ی کلفت مقداری مرطوب کنتنده روی موها بمالید.

همواره از اسپری های محافظ مو استفاده کنید.

از تقویت کننده هایی که حاوی روغن و پروتئین هستند هفته ای یک بار استفاده کنید.

فقدان آفتاب در زمستان موها را کدر و بی روح می کند. بنابراین از محصولات درخشنده کننده اسنفاده نمایید. کسانی که موهای بلوند دارند باید در زمستان موهای خود را های لایت کنند زیرا دیگر خورشید قادر به انجام کار خود در هوای گرم و ساخت رنگ روشن نیست.

توجه کنید : در این فصل موهای خود را رنگ بزنید. رنگ، تنه مو را می پوشاند و آن را پرتر و ضخیم تر نشان می دهد.

نسخه برای پوسته پوسته شدن پوست سر و شوره ی سر

ده قطره روغن درخت چای را با 30 گرم شامپو مخلوط کنید. این مخلوط را با حرکات محکم و قوی روی پوست سر ماساژ دهید. از این نسخه یک تا دو بار در هفته بهره گیرید.

ساق پا این ناحیه از بدن دارای غدد چربی کمی است بنابراین بسیار مستعد خشکی و پوسته پوسته شدن می باشد. حتی نوعی خشکی شدید در این ناحیه متداول است که با اصطلاح «شوره ی روی جوراب» معروف است. خشکی این ناحیه را با مصرف مرطوب کننده، قبل از پوشیدن جوراب، کاهش دهید.