آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت های آرایش بشمار می آید. در این مقاله سعی داریم یکسری نکات و راهنمایی های اساسی را در اختیار خانوم های عینکی قرار دهیم که چگونه چشمانی زیبا همراه با عینک داشته باشند. بنابراین نکات زیر را دنبال کنید تا آرایشی جذاب داشته باشید.

همه دختران می خواهند ظاهری شیک و جذاب داشته باشند بخصوص آنهایی که عینک می زنند در مورد آرایش چشمان خود نگران هستند. ترفندهای آرایشی زیر را دنبال کنید تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

ـ ریمل ضد آب : استفاده از ریمل ضد آب و یا خشک برای چشمان شما ، سبب برجستگی چشمانتان شده و زیبایی شما را دو چندان می کند.

ـ فرموژه : با احتیاط مژگان خود را فر کنید و به آن حالتی دهید که با فریم عینک شما متناسب باشد. در اینصورت چشمانی زیبا خواهید داشت و چشمان شما از پشت عینک برجسته بنظر می رسد.

ـ سایه و خطوط سایه : چشمان خود را با دقت آرایش کنید. سایه را به پشت چشم خود بکشید و خطوطی ایجاد کنید.از آرایش در خارج از مرزهای قاب عینک خودداری کنید. زیرا چهره ای زشت و ناسازگار به شما می دهد.

ـ هماهنگ سازی خط چشم با قاب عینک : همه می دانند که چشم ها بدون خط چشم خسته بنظر می رسند. خط چشم خود را با دقت بکشید تا از کثیفی و نا منظم شدن آن جلوگیری نمایید. همیشه سعی کنید آرایش ملایمی برای چشمان خود داشته باشید و از خط چشم قهوه ای تیره به جای مشکی استفاده کنید.

ـ سایه چشم خنثی : همیشه از سایه چشم با رنگ خنثی استفاده کنید. اگر که از یک بزرگ استفاده می کنید پس باید آرایشی تیره داشته باشید تا چشمان شما شیک و برجسته بنظر برسند. اگر از عینک کوچکتری استفاده می کنید سعی کنید از رنگ های خنثی استفاده نمایید و آن را با دقت به پشت چشم خود بکشید.

ـ چشم گربه ای : زمانی که از عینک استفاده می کنید ، آن تا حدودی مانع از نمایان شدن آرایش چشم شما می شود. پس سعی کنید چشمان خود را گربه ای آرایش کنید. تا ظاهری شیک و مناسب داشته باشید.